Selasa, Disember 23, 2008

Majlis Persandingan Aidir & Suzie


ni gambau yang dah edit....


























Salam kepada semua kawan-kawan. Maaf lah lambat siarkan berita dari aku. Terima kasih kepada semua kawan-kawan yang hadir pada majlis persandingan aku pada 01 dan 02 Mac dan tak lupa juga yang hadir pada majlis pernikahan aku di Johol pada 29 Feb 08. Dikesempatan ini boleh lah tengok-tengok foto perkahwinan aku ni. Dan kepada yang nak datang rumah aku kat Rembau sangat dialu-alukan.


1 ulasan:

author_keypads berkata...

Tahniah la kalok....
sebab ko pun dah mengramaikan blog ni....lawa gambo kawen ko ek....hahahaha.....tahniah pada suzie gak...yang mana akan melahirkan zuriat utk kalok...anak lelaki gak aku dengau.....ko jangan bagi nama kengkawan dah le...hahahaa...anyway tahniah...

maleks-