Isnin, September 28, 2009

CADANGAN @ PUNGUTAN SUARA

Salam Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin untuk semua

Alhamdulilah syukur kita kpd Allah kerana kita semua telah menunaikan perintah Allah iaitu berpuasa di bulan Ramadan. Dan kini kita menyambut hari raya dengan gembira.
Sehubungan dengan itu dapat kiranya kita bersama cuba berkumpul sekali lagi sempena syawal kali ini. Saya dengan ini cuba mendapat pandangan @ cadangan @ idea saudara-saudari untuk mengadakan "Reunion Syawal 1430 H". Sila lontarkan pandangan @ cadangan @ idea ke dalam blog ini. Sekian terima kasih.

" SELAMAT HARI RAYA DARI AZLAN, HUDA DAN NURAISYAH SOFIA"

2 ulasan:

mousepad berkata...

i follow...
sabtu ahad nih program beraya
sekitar kl...
sapa nak join...

author_keypads berkata...

kepada semua kawan2....gua ade satu masalah...hari sabtu ni bini gua takde kat umah...dio pegi kursus kek PD selama 4 hari...sampai selasa...aku dah bincang ngan ekin..dia kata jangan datang umah aku dulu sebab dia takde...minggu berikutnya tu ok...tapi sape yang balik minggu ni adik paidut kawen...tapi kalo nak g berya aku bleh la polow kot...ape2 hal hella aku jer...